Varje gång jag ser dej blir jag varm i hela kroppen .

Påklädd, klarsminkad , slarvig bulle , YES nu är jag redo för första skoldagen efterlovet !
snart beger jag mej mot bussen och möter upp evelina !
och drar och går igenom första dagen i skolan . 
såhär ser iallafall kommande vecka ut : 
Måndag: skola pojkträning pluggning t matteprov .
Tisdag: skola matte prov , match på kvällen , sala-knäppmora
Onsdag: skola hjälpa evelina med blogg , egenträna!
Torsdag: skola träning !
Fredag: skola , hitta på nått med nån vän / träna ?
Lördag: hm match troja ? hitta på nått med nån ?
Söndag: Kanske match ? leka .
Ja så ser ungefär kommande vecka ut , en hel del ledigt denna vecka mot vad jag brukar ha om jag säger så !
nej men nu ska jag sätta om mitt hår spruta på mej lite lukta gott och bege mej av !
pusss'

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: