Nystädat.

sitter just nu på ett nystäddat rum ! 
har städat av alla kläder från golvet även strykit lite skjortor o även byt säng kläder!
till och med gadinerna ! 
måste väll snart göra rent kaninburana också tror jag , kul ledig dag ?
ehm, nej !?
usch jag som hade tänkt att göra om min jeans skjorta samt min rosa skorta lite genom att limma fast nitar över hela kragen , men det verkar inte som min mor vill att jag ska ta det lite lungt ! 
och jag ska hinna träna också , livet rullar då på..
ja orkade inte bädda som ni såg , men nu äre skapligt fint igen iallafall ! 
och det är nu inte länge kvar tills mitt rum kommer göras om !
men nu går livet vidare så nu ska jag gö nästa uppgift på denna super trökiga dag !
puss'

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: