Thing's happend lifes goes wrong , but lifes goes on .

hejsan !
elin drog precis .
tog med na hem igår eftersom jag ville bara få tankarna på annat .
men drog som sagt t elin igår så när jag kom gick vi ut o gick oså , snackade en massa oså .
sen kilade vi t tempo o köpte en salig blandning på mat .
så hade vi picknik på hennes golv .
sen på kvällen drog jag iväg t samuel en stund , eftersom vi var tvungna att typ reda ut lite saker eller vad man ska säga ? 
tar inte upp nått här , men ni kan ju gissa varför jag ville få tankarna på annat , som jag nämnde för nån mening sen .
men aja , så kom vi hem hit oså , satt på en film som jag somna på direkten till .
så ja drog hon nyss oså .
och idag har jag inte en aning om vad jag ska göra , ingen är ju hemma elller nått, och jag orkar inte vara själv för då kommer jag bara in på dom dåliga tankarna .
nej men nu ska jag kila .
pussssss'

du är det finaste jag nån gång lagt mina ögon på .

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: