Onsdag 21 mars 2012

Nyttiga frukosten idag


Today's gröna byxor svart tshirt .


Facelook .


Emmsan o elin körde på stort , medans jag och bella inte gjorde det .


Mina o emils bröllops skor har nu åkt fram .

hejsan sötnosar ! 
över har ni lite bilder som är tagna idag ! 
haft en ganska bra dag idag faktiskt konstigt nog , inte så segt alls faktiskt ! 
första lektionen var iallafall so då magnus faktiskt var riktigt bra idag också , han var super glad osv så då blire ganska skojj lektion faktiskt! 
sen vare svenska , så hade nå prov eller nå gick väll helt okej ! 
så när vi var klara med den skrev jag och bellsman klart vår notis o grejjer !
efter svenskan vare idrott ,-handboll- kan ba säga att det är den sämsta skit sporten ever .
fram o tillbaka fram o tillbaka . .
aja , sen så hade vi Hemkunskap gjorde nå äckel .
sen vare ba matte då jag fick världens jäkla skratt attacker tack vare linus o grejjer , tror alla trodde att jag var dum i huvve , men så förbaskat skojj han är ! :')
men nu borde jag aktivera mej innan träningen ,
så drar om typ en timme eller så , när jag kommer dit blire en timmes fys med en kom iform tränare , sen blire 2 timmars innebandy träning ! 
men nu ska jag ta min mat .
puss.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: