Nu för tiden ser jag dig bara i mina drömmar .

tjenixen , just nu är jag precis hemkommen från skolan och stan ! 
dagen idag var väll helt okej fredagar är ganska soft så !
började iallafall med profil då vi spelade volleyboll och gud vad jag äger på det , fråga martin o alex ! (a'
aja sen matte engelska och spanska , CP ämnen säger jag bara .
sen hade vi prov som gick helt okej , borde vara ett E iallafall så jag är nöjd ! 
efter skolan hämtade mammsen upp mej så drog vi t ica o handlade , kom även hem med fredags godis ! 
och när jag kom hem , vet ni vad som låg på köks bänken då !?
Mina omdömen , så vart att gluta igenom dom lite snabbt ! 
och kan väll säga att jag är nog inte så jäkla omtyckt av lärana , eller jo några ! 
men det enda ämnet jag var nöjd med är idortten ! 
Anna-carin in my ♥
ha aja nog om de , ska väll ta o sätta på ett gossip girl avsnitt som jag inte kollat på 4 dagar !
och invänta första grillningen för iår med de ! 
puss '

Tell me why you're so hard to forget
Don't remind me, I'm not over it
Tell me why I can't seem to face the truth
I'm just a little too not over you, not over you
Tell me why you're so hard to forget
Don't remind me, I'm not over it
Tell me why I can't seem to face the truth
I'm just a little too not over you, not over you

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: