HELGEN

Hejsan sötnosar ! 
sorry för ingen update alls under helgen ! 
men den har varit helt amazing så har inte ens tänkt på att sätta på datorn ! 
emmsan kom iallafall hit i fredags runt 8a tiden då vi direkt gick in på rummet o snacka en massa med en massa godis i käften ! 
sen senare vart det film , fick na o kolla på skräckfilm för första gången , alltså jag äger !  
det vart iallafall when a stranger call då !
sen för att lugna ner emmsans never efter den så satt vi på en lugnare film eller vad man ska säga ! 
som hette Whats you're number? rekomenderar båda 2 också faktiskt ! 
men sen på morgon vart det iallafall att tare lungt o äte super goda american pancakes till frukost !
sate vad gott de är ! 
men aja , sen vart det ännu en skräckfilm , the gravedancers var namne på den !
i vilket fall drog emmsan hem vid 4 tiden !?
då min far o hennes far o vi bestämde att vi 4 skulle ut o äte tillsammans eftersom resten av våra respektive i familjen var borta ! 
så då checka kingen in på kingen ! 
var iallafall super mys ! 
sen hängde jag med emma hem då vi gick ut o var med gustav en sväng osådära ! 
kom in runt 10 tiden kanske , då chips påsarna drogs fram till filmen kärlek checkar in rekomenderas den å ! 
aja så somna vi runt 1 kanske ?
sen runt 12 hämta pappa mej då jag kom hem o började städa på direkten typ ! 
eftersom bellsman skulle komma lite senare o fika på mitt golv ! 
så gjorde jag glass till oss också innan hon kom , sen satt vi iallafall o fika i nån timme då vi snackade en massa verkligen jätte mysigt vare  !
efter nån timme sådär drog vi ut o gick med wilmer , medans våra filmeer laddades hem ! 
sen kom vi in efter ett tag så vi kollade på Wrong turn 1 & 2 så sjukt snuskiga men bra , rekomenderas dom å ! 
efter dom vart det så panik o kolla på nått som inte är snuskigt , så gissa vad det blev då !? 
ha Bratz haha aaw super skön film ! 
men aja helgen bestod iallafall av mat o en massa film ! 
super mysigt i vilket
image description
image description
image description
image descriptionimage description
image description
Ett par från helgen .
så sjukt fult att dom inte är lika stora menmen .
nu ska jag ut till mina kaniner ! 
puss'

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: