Sala




sorry för sämst update !
men hejpåer !
gansk ny hem kommer från en hel dag i sala !
gick up vid 7 imorse o fixa mej lite oså ,
sen vid 9e var jag i sala o kikade på vår match , super skojj o se alla spela igen !
men när matchen var slut o fika med laget o ja det underbara laget heby !
PFF.
men nog om de , såå snackade jag lite med allihoppa , sen gick jag o emina hem t henne o satt där o snackade o såå ett tag!
sen blev det att bila till ica o köpa sallad o loka♥
sen mot idrottshallen o kika på herrmatchen med massa söta flickor o pojkar !
när den var slut vart det dammatch såå satt väll o dryga med toooobbbiiiie boooy !
och 15:53 kom polisen o sa åt tobbie o vara snäll bort barnet next in till han !
haha , nej ..
men aj så blev det att koll på matchen med klara o saskia !
alltid lika skojj !
men nu ska jag dra ut t min ninnnos !
pussshej'

KOMMENTARER


men gud gumman hur ser du ut...

2012-01-23 // 12:44:44
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: