Rött

Tjenixen !
sitter just nu o kikar  på project runwy finalen !
har vart hemma sen halv 4 ungefär , inte gjort så mycket inte orkat blogga bara !
skolan ida började med ett typ matte test som vi hade gått vidare i ,
så blev lång matte o kortare so !
gjorde min dag alltså!
men så engelska då vi satt o lyssna på nån ljudskiva eller något !
så spanska ha jag htar theresa , fyfan störd !
sen hade vi hål satt jag o snacka med goa samuel !
så hade vi svenska o sen slutade vi !
och det var min dag typ !
men snart kommer mammsen hem med färg t mitt underhår så blire att färga det !
sen noppa brynen ska jag göra också !
hm o måla naglarna som jag aldrig gjorde igår !
nej nu ska jag kika runt lite !
pussshej'


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: