I always wanna be there for you

hejsan ! 
på lite bättre humör nu iallafall inte alls lika tjurig så det är ju bra ! 
men har nyss settat o snacka med Rasmus , och ja hjälpt han med lite grejjer ! 
över söt pojk ! 
men aja .
blir strax sängen o så iallafall , halft panik redan nu eftersom jag typ inge har nå kläder ! 
måste verkligen ha mer jeans färgade byxor har ett par jeans färgade , sen är det typ röda blåa militär gröna svarta beige och så , såå måste inskaffa flera ! 
vettafan vad min mor tycker om de men aja ! :$
sen orkade jag inte klicka hem nya kläder idag heller ! 
vet inte varför , är nog ba inte min grejj att ''internet shoppa'' eftersom jag är så jäkla noga av mej o shallala .
så får se hur det blir med det ! 
sen nu kom jag på att Allla mina sex mascaror är slut så får väll bli klumpigt o äkligt imorrrn igen !
aja nu ska jag lägga mej o koppla bort allt det där ! 
pussss'
slänger in 2 från en underbar minnesvärd kväll !

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: