everytime we touch i feel that feeling.

Tjabbbba !
just nu sitter jag med hörlurana i full gång o ba softar till gästerna kommer o firaar emil o mamma ! :)
eller gäster o gäster mormor morfar farmor farfar.. dom andra kommer på söndag såå ! ;)
men skolan idag var seg hatar onsdagar tråkiga lektioner , only.
såå pallar inte sitta o berätta om min över tråkiga dag !
enda roliga idag var väll typ bara att höra att magnus har stått naken o öppnat dörren t några kristna kärringar.
OCH JA jag har nämnt att han är störd! ;s
ha nej nu ska jag gå o sätta på mej lite mer ''kalas vänliga'' kläder .. ;)
pusshej'



och JA jag älskar dom här fast dom är gammla som satan ! 
Cascada



KOMMENTARER


Fail!

2012-01-14 // 22:52:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: