emma engholm♥

sämst uppdate i know !
men har vart med emma hela helgen så har inte viljat bloggat ! 

men ifredags iallafall vare ju först skola sen drog jag o emma ner på stan ! 
hittade ingenting för den delen , så olikt mej verkligen ! 
men var mysigt iallafall , sen drog vi hem t henne o åt tacos , sen drog vi t mitt place!
så sov hon är  !
vi somnade på överkastet o allting vid 11 typ så somna hon på min mage o allt , kan ju vara ganska mysigt deå! 
men sen vaknade vi vid 8 ..
men aja då vart det upp o käka frukost o så !
och kikade film o tv o allt .
såå fixade vi lunch o kikade mer på film oså ! 
sen drog vi t hennes place !
blev inte så mycket, ännu mer film ! 
systrar i jeans
älskar verkligen den filmen ! 
men sen drog vi ut o kikade lite ! 
sen vart det lite fest o så drog jag t samuel sen! 
underbart go grabb !
men såå ganska ny hemkommen från han o faktiskt !
och så men nu ska jag slå på musik o kika runt lite  !
pussssshej'

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: