22:23

hejsvejj! 
nyss kikat klart på andra filmen för idag ! 
a little bit of heaven !
ja såå nu sitter man ny gråten och shallala ! 
man uppskattar verkligen livet när man sett den ! 
men snart ska jag dra mej till sängs o sova lite innan början på nästa vecka ! 
såhär kommer ungefär veckan se ut också ! 

måndag: skolan hem plugga till eventuella prov osv.

Tisdag: skolan sen åka till sala o träna min första träning på ett mångtal veckor!

onsdag:STUDIEDAG!

Torsdag: skolan , hem träna halva träningen .

Fredag: skolan , hitta på något med en vänn eller liknande !? :)
Lördag: ner o kika mitt älskade lags match mot krylbo som jag inte får spela ! 

Söndag:hitta på något med någon kanske !?

ja ungefär sådär ser min vecka ut i nuläget ! 
men fett lessst att jag bara få träna 2dagar i veckan nu i 2veckor o ba halva träningar ! 
JA , jag kommer att!
nej men nu ska jag lägga mej o försöka somna av ! 
pussshej'

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: