18/02 - 2012

tjenixen sötnosar ! 
sitter just nu i sängen min !
inte bloggat nått idag heller men inte haft tid !
men vid 9tiden imorse gick bilen till sala med min far , så släppte han av mej där så åkte jag med emina till köping o spelade match ! 
vart dock förlust men en toppen match för alla hade otur med skotten bara oså !
sen vart det att bila hem igen ! 
så när jag kom hem blev det ett bad o på med one picen , o drog mej vidare till emma o tillbringade min kväll där ! 
sen så kom elin o joina också o kika melodifestivalen oså ! 
det var helt kaos ? seriöst björn? herregud .
men aja de är som de är ! 
bortsätt från det hade jag en toppen kväll iallafall ! 
sen drog jag hem vid halv 11 tiden ! 
så jag kommer isäng nån gång , eftersom blire pulkbacken med mina brudar ! 
blir as trevligt !
kommer dock dö osv, men aja!
nej nu ska jag kika ett avsnitt av gossipgirl .
puss'
Att kyssa någon man tycker om, är som att äta soppa med gaffel
- man får aldrig nog

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: