Sportlov.

Sitter just nu o ''firar'' att vi fått lov med denna goooing.

hejsvej ! 
nu är äntligen lov igen , så in i bomben skönt ! 
men dagen idag har verkligen vart toppen !
drog ju till romme med en del av skolan , så åkte jag med mina älsklingar !
men vid 20i 8 imorse drog vi till skolan o drog med bussen som gick 8 , som gick vidare mot romme !
drog ut i backen direkt o allt ! 
haft en del skratt idag också , åt alla överfula vurpor.
och bella ramla på golvet där det satt en massa killar i vår ålder så alla där inne garva ju ihjäl ! 
ha åååh där dog jag smått.
aldrig skrattat så mycke på länge .
men aja åkte en massa fram till 3tiden , då pjäxorna åkte av.
så gick bussen hem runt halv 4.
men nu sitter jag bara hemma o inte gör ett piss , eftersom alla mina nära o kära är upptagna .
nej nu ska jag städa upp lite på mitt rum som jag gjorde för 2 dagarsen som redan ser ut som hej kom o hjälp mej .

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: