S

Det finns en kille , han är det vackraste jag nånsin sett ! 
jag älskar denna kille så enormt ! 
han är det enda jag tänker på alla mina 24timmar om dygnet.
direkt jag fick kontakt med han visste jag att det var han jag ville ha, och att det är den enda jag kommer kämpa för framöver , han är det enda jag vill ha det enda som saknas i mitt liv !
när hans namn dycker upp på min mobilskärm blir hela kroppen varm!
när du kramar mej vill jag inte släppa taget jag vill vara i hans närhet jämt o ständigt !
det är som om mitt liv kretsar runt han.
om de minsta lilla kommer emellan rinner mina tårar som aldrig förr , men dom är han värld.
när jag är med han är allt komplett då har jag allt jag vill ha och behöver .
du är den enda för mej .
jagälskardej♥




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: