melodifestivalen 2012

hejsssan ! 
just kikat klart på melodifestivalen !
helt klart rätt låtar som gick vidare resten sööög getballe !
aja men min dag idag har väll vart helt OK !
vid 11 imorse drog jag till dommarhagen och taggade match mot krylbo med mitt underbara lag ! 
så spelade vi så slutade matchen 2-2 själv tycker jag att vi hade det mesta av spelet faktiskt ! :)
efter matchen drog jag iallafall till mormor o morfar o käkade !
och somnade lite senare i soffan och sov tills min mor o far kom o hämta mej o min bror ! 
så drog vi hem , då jag gjorde rent kaninburana det första jag gjorde !
sen har jag ba gottat mej hela kvällen! 
alltså dessa dagar innan mens är inte bra assså .
så blev iallafall tusen glassar o popcorn o vettefan vad jag tryckt i mej!
men snart ska mamma iallafall fixa mina naglar, eftersom jag har vart duktig att inte bita på naglarna!
så nu blire fransk manikyr av nått slag ! (a)
men nu ska jag fixa bilder på mina tapeter som jag lovade !
pussss'
dead by april -mystery
loreen-Euphoria

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: