Fettisdagen .

tjenixen ! 
sitter just nu o kikar på topmodell svergie o äter semla ! 
fattar egentligen inte varför jag äter det , för först äre inte det minsta gott , man blir typ illa mående efter 5 tuggar , och en hel innerhåller 600kalorier !
alltså , fyyskäääms! :$
aja , men dagen idag har vart ganska soft ! 
först skolan helt vanlig tisdag , finns inte så mycke o nämna ! 
sen när jag kom hem blev det att kika ett program av gossip girl innan träningen ! 
träningen gick iallafall helt okej , finns inge o klaga på ! 
och jag skäms ännu en gång över mej själv av att jag inte tränade dubbelt , har blivit så in i bomben lat ! :$
måste skärpa till mej nu ! 
sen när jag kom hem tog jag mej ett bad och så hann ja städa lite också ! 
behövs verkligen mitt rum ser ut som ett mångtal svåra år !
men nu ska jag fortsätta kika topmodell ! 
pusss'

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: