Emmy♥

Hejsaaan ! 
bloggade ingenting igår men var fullt upp verkligen ! 
för på morgon drog jag först t stan o sen t badhuset o träna med mammsen .
sen när jag kom hem vart det att fixa sej o lite så sen åkte jag vidare t ishallen och möte upp bästaste emmy! 
störtskön tjej de där asså! 
men hon hade glömt sina nyklar så vi låg i ett rör o var in på tempo i typ 2 timmar tills hennes pappa kom med nyklar oså!
sen var vi inne hos henne ett tag o började kika melodifestivalen , sen gick vi vidare till zacke , och kikade skräckfilm med han istället .
sen drog jag hem runt halv 10tiden eftersom jag hade match idag osådär ! 
men aja .
sen imorse vid 9tiden gled jag ner t sala , och spelade match med mina brudar ! 
vart dock förlust , men de är vi vana med nu.
sen vart det hem duscha o städa lite sen ishallen o kikade på bror , och snackade med emmy om onsdag eftersom hon ska med mej t romme oså !
sen nu är jag hemma o har precis käkat vofflor eftersom det är voffeldagen idag såja ! :)
mitt humör är i botten nu verkligen också , men ska försöka uppdatera som vanligt iallafall ! 
men puss så länge'
KomHem.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: