AJJ.

hejsan gullisar!
haft mej världens sämsta dag idag trorjag , först på morgon drog jag och klippte mej var säker på att jag ville av med en decimeter , sen nu så tycker jag det är för för kort!
så är smått sur på de nu!
sen när jag kom hem skulle jag gå ut med wilmer och halkar och får ett så jäkla stort hack i handen , så det vart väll raka vägen t akuten och sy , usch aldrig haft så ont trorjag!
3stygn utan bedövning på ena sidan !
aldrig gråtit så mycket tror jag!
usch usch usch .
vart ju dock ba 3 eftersom jag klarade inte av det sista !
är dock inte mycket allls , men det är hemskt !
ah så har vart hemma i nån timme nu och har precis fått tillbaka känseln!
så blir ingen slalom som planerat och inga träningar eller nånting.
men det är som det är!
men ska sluta nu eftersom det börjar gö lite ont igen .
pussss '

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: