Breaking dawn

hej gulllisaar !
kom typ nyss hem från skolan !
o sitter typ just nu o försöker boka biljetter t twillight ! :D
men det gick inte o boka biljetterna som e kvar såå måste dit ganska tidigt så vi får biljetterna ! :)
men aja skit samma  !
dagen idag var sådär !
typ soo prov första fyyfan ÍG e det enda jag kan säga :o
ssåå vare svenska dåå jag stog o flättade aleex hår hela lektionen thihi , buusigt ! ;$
såå vare idrott innebandy gick såå jäkla dåligt idag så jag skämndes ! haha !
så på hålet satt jag o lekte med mina dvärg kompisar johanna o alexandra !
o jätten dalhäll! :D
ha nej skit samma o på musiken spela vii nånting som vi ska kunna utantill sen o visa upp innför han åååh kommmer DÖ ..
men såå vare matte prov igen , säger samma sak igen IG..
nej men nu ska jag gå o ta bort det svarta underögonen och de ! ;)

                
                                                                               älska
                                                                        
pusssshhheeeej !

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: