Top Modell

hejsaaan påer !
nu kände jag mej tvungen att börja blogga igen efterso alexiia tvinga mej !
men aja nu har jag iallafalll tagit bort alla inlägg så jag börjar om på nytt ! :)
o ja!
men idag slutde vii vid 20 över 2!
älskartisdagareftersomvislutartidigt
men jaa världens segaste lektioner men skit samma (:
men just nu sitter jag o kollar på lyxfällan , o snart börjar top modell!♥
ååh älska ! :D
men nu ska jag byta till träningkläder innan top modell ! :)
pusshej;*

                               
                                                                    Cause baby, I tell ya
                                                     My heart is freaking out when I held ya
                                                             Even in the best of days
                                                     Love will be hard and hearts will be faking



KOMMENTARER


'alexiaholgerssson http://alexiazz.blogg.se/

wiiiiie duktig bell som bloggar igen!:DDD

2011-11-15 // 20:02:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: