Söndag

hejsan babbys ! 
inte bloggat på någon dag nu men inte pallat !
men igår vart det iallafall match förlorade,igen, men 1-4 men vart mål för min del ! :)
men sen på kvällen kom först kussen så lekte med hon !
sen kom emma o snackade med henne hela kvällen o såå super mysigt (a)
så snackade vi nyårsafton såå blir antagligen hon o alla andra busiga tjejer !
fasen vad kul det kommer bli känner jag på mej ! :)
så imorse ba segade vi hela dagen till vi åkte o kollade på emils match ! :)
men nu är jag hemmma o sitter o kollar på en jul o nyåraftons klänning ,
eftersoom jag bestämmt mej för att ha spetsklänning iår .
blir toppen !







blir antagligen någon av dessa ! :)
sniiiggt ! :D
men nu ska jag gå o vara social med allt folk !
pusshej ;*


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: