SNÖ

tjaa !
just nu sitter jag o kollar på gustavsson 3tr. (a)
fyfan alltså jag har haft världens typ tråkigaste helg i helgen bara städat pluggat o allting hela helgen super tråkigt verkligen , inte träffat en jäkeel!
men just nu är jag iallafall super trött eftersom det vart as sent igår eftersom jag satt o snacka med linus till sent igår sen efter det orkade jag inte sova så då kollade jag på typ film till cirkus 4?
och gick upp 9 för skulle med o kolla på min bror när han spelade hockey ! :)
o de så super trött !
men idag har jag typ städat o kollat på hockey då som sagt ! (: 
 super seg helg verkligen !

OCH DET SNÖÖÖÖAAR OOO SÅ HIMMMLA LYCKLIG ! (A)

sen nu är jag lite stressad typ för jag måste beställa nyårs o jul kläder o så måste jag köpa present till alexia som fyller år om typ 2 veckor !?
sen så måste jag köpa julklappar till mina nära o kära ! :)
o sen hämta tröjorna t lussebandyn o emmma fyller snart så komma på vad jag ska ge henne o ja super stressigt känns det som !
nej men jag ska nog börja kolla på kläder nu på en gång ! :)

pusshej !;*


HA raklugg !


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: