ISTIDEN

hej !
just nu sitter det en panik slagen tjej här vid datorn , alltså världens panik istida häftet ska in om typ 2 veckor ska skriva tio sidor med bilder o allt jag har skrivit 2 sidor med inga bilder ..
ååå dödens o det värsta är om jag inte skriver den drara mamma in mina 8 hundra imånaden i januari febuare mars april , åååh :(
nej skit samma får ta o skriva den sen o vara lite posetiv nu istället ! :)
men just nu sitter jag iallafall o väntar på mat!
men skolan idag var faktiskt helt okej eller riktigt skoj jnästan till o med trots att vi hade SO eftersom det oftast förstör hela dagen men ikke idag ! :)
super kul iallafall ! :D
sen nu har jag börja tveka på att ha klänning på nyår iallafall hmm vet inte vill beställa hem ny tröja o halsduk med fransar istället.. men endåå inte !
åh panikslagen !
men får ta hjälp av min kära moder :)
nej nu ska jag ta o sätta på mej tränings kläder innan käket !
eller nej det e top modell nu fan jag har missat en halvtimme !
måste rusa , puss  :*



Alexia♥


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: