Check

ojj et var visst 5 dagarsen !
men hej ialllafall !
helt ärligt har jag inte tänkt nå på bloggen nästan glömt bort den helt ! :S
men aja sorrysorry !
men skitsamma .
idag har jag iallfall tillbringa hela dagen själv på pappas jobb inte en jävel var där på hela dagen , eller jo mamma kom och lämna mat i en låda till mej !
alwaaayyys alone!
ni som undrar vad jag gjort där kan jag säga att jag skrev klart min uppsats om istiden där efersom dom har skrivare och de ! :)
men sen nu är jag hemma iallafall o ska snart baka lussebullar när det jäst klart ! :)
sen så typ blev det för mycket att ha allt i en bunke så n har vi all smet i en hink ,hahha mooobbbade offer !
nej men nu ska jag gå och hmm ja något jag inte tar upp häär ! ;)
å åpusshej !;*


och JA jag saknar att vara lite småt brun.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: