''5 gången gilt''

''bara för att jag lovade min vän , 5 gången gilt''

 joo såå nuska jag försöka hålla i detta , men får se hur det blir med det ! :)
aja startar väll igång på en gång !
japp hade klockan på 8.20 idag för det är ån gubba som ska in o göra något på mtt rum med tvn eller något , sååmen snozade i typ 30minuter , superskönt.
aja sen nu sitter jag typ o äter lite frukost o så vidare  :)
sen ska vi häämta upp isabelle sen ikväll för hon sover här till lördag o såå ! :)
men innan vi hämtar henne måste jag göra massa saker vet inte hur jag ska hinna !!
först ska jag dansa
zumba♥
sen dusca o sminka mej osv.
såå sen kommer frissörn hit o klipper mej för är såå jäkla slitet har typ en knöll i hela håret o allting såå ,
hej kort hår ! :(
o jag passer verkligen INTE i det !
ah sen städa rummet o sådära ! :)



nej nu ska denna tjej gå o träna zumba såå jag hinner med det !
pusshej :*


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: